No je toto možný?

No je toto možný? Já bych snad měla začít na veřejnost nosit ochrannou helmu. Začalo to v temných hlubinách času...


Minulý rok na školním výletě jsme byli v Sloupsko-šošůvských jeskyních. Já si jdu, půl uchem poslouchám empétrojku (jedno sluchátko totiž nefachá) a tím druhým poslouchám průvodce. No a jak tak jdu, najednou to napálím do sníženýcho stropu. Naštěstí si toho nikdo nevšiml.
Ještě předtím jsem to v Prateru napálila do značky (ale o mé návštěvě Vídně někdy později. Možná budou i fotky).
O měsíc později (t.j. v červenci) jsem byla u kámošky, vyzouvám se, otáčím se a najednou... TŘÍSK! do hlavy o spodek schodů. Stalo se mi to u nich asi třikrát.
V pátek (4.12.2011) jsem v ložnici otvírala okno, seskočila jsem z postele, zahákla se o nohavici pyžama a vzala jsem to hlavou o kliku přímo na zadek.
A dneska? Zohýbám se pro něco pod židlí a TŘÍSK o opěrku.

No je toto normální? :D

V příštím "No je toto možný" se dozvíme, koho v Prateru po...čural Yetti a proč má Vědma ráda krev. Buďte s námi!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14