Halloween :D

*dívá se na hodinky* 3... 2... 1... TEĎ mám odpovídající zpoždění k vložení tohoto obrázku.

já a kamarádka jsme se rozhodly oslavit Halloweena. Den předtím jsem udělala návrh našich kostýmů:

Ten zombík je ona a ten vlkodlak já (i když nechápu, proč jsem ji kreslila jako zombíka, když to nakonec změnila a chtěla bejt čarodějka...).

No, nakonec to dopadlo tak, že se jí povedlo jakš takš vyfiknout jako "čarodějka-puberťačka", ale já měla trochu problém s tím, že na líčidla je můj drahý ksichtík mírně alergický a ten kostým by se taky špatně realizoval. Nakonec jsem si teda oblíkla trochu "jetou" mikinu, rozškubaný rifle (vlastní dlouholetá výroba, neutrácím za takový pakoviny) a navrch jsem dohodila i trochu rozmatlané řasenky (trochu mi napuchly očička, ale co už ). A takto se zrodil můj kostým "Mrtvý bezdomovec" a má averze k slavení "helouvína" v úrodném moravském kraji okolo Hané :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14