Z hlubin času (tak 2-3 roky zpátky)

Jak název říká, jedná se o obrázky z období páté a šesté třídy, kdy se můj styl začal trochu zdokonalovat (hahaha).

1.) Kočičí dívka Lio ri
Měla jsem od kámošky vypůjčený Witchky, a tenhle obrázek mne natolik zaujal, že jsem ho prostě musela nakreslit s mou postavičkou v hlavní roli (na originále byla tuším Cornelia)

Chyby: naprosto nemyslitelné položení uší, obličej je tak vůbec pěkně mimo a tělo má taky jakýsi podivný tvar

Na druhou stranu se mi líbí, jak jsem něco takovýho dokázala udělat jenom tužkou a bez náčrtu (a ta levá ruka je taky dobrá)



2.) Kočičí dívka Lio ri v indickém stylu

Tohle je už od pózy až k oblečení moje (ale stále pátá třída) 
Chyby: možná tak ty uši (to byla vždycky pohroma to kreslit) (a co tak dělaj ty fleky????)

Plusy: už trochu "vymakanější" účes, obličej a ruce. Taky to obtáhnutí zlepšilo výsledný efekt

3.) Pink
Konečně něco ze šesté třídy. Brávo mne začalo zajímat trochu víc než před rokem, a proto jsem si začala brát jako terč celebrity (a dlouho mi to nevydrželo)

Chyby: to oblečení je naprosto mimo!(podle mě) Ty podvazky...
Plusy: lepší kvalita obličeje a vlasů. Začínám dělat náčrty

To byla ukázka z některých děsů minulých let . Kdo ví, možná časem přidám ještě něco (baví mě ty starý kresby kritizovat)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14