Lemuriana

Takže lidičky... mám tu jednu takovou zprávu: končím s Blackií jako svým netovým já(ale ne nadobro)!


Seběhlo se to tak, že už pro mě není zrovna aktuální. Začlo to s ní takhle: v šestce jsem si přečetla Stmívání (četla jsem všecky čtyři a STYDÍM SE ZA TO!) a chtělo se mi vymyslet ke svojí verzi (kterou si tvořím vždycky po přečtení nějaké dobré knihy) vhodný ženský protějšek k Jacobovi. Po několika neúspěšných pokusech se mi povedlo vytvořit tu blonďatou šestnáctiletou holčinu.

Zezačátku to nebylo nic moc, opravdu se to s ní rozjelo až o prázdninách toho roku (2010). Stala se z ní vlkodlačice, která zpívá ve skupině "The Black Hearth", umí cestovat časem a mluvit s mrtvými. (Vědmi 2017: "A tomu, milé děti, se říká Mary Sue a takhle se to NEdělá...") Tohoto léta k ní přibyly i její dvě nejlepší kámošky Iris Carreyová a Erin Lycca. Všechno bylo v pohodě až do léta 2011.

Tehdy mě začalo pomalu, ale jistě, opouštět to nadšení, se kterým jsem se do toho pustila. Prostě, začal mě trochu víc bavit spíš Harry Potter, než Stmívání (zaviněno tím, že jsem si na konci školy takřka jedním dechem přečetla HP 7). A Blackie se mi tam už jednoduše nehodila. A na scénu se navíc začala dostávat Lemuriana.

Lemuriana se "narodila" jednoho hnusného dne (ne, kecám, bylo hezky), když jsme si s kámoškou povídaly o vymyšlenejch zemích (moje byla Lemuria) a já si uvědomila, že Lemuria potřebuje nějakýho toho vůdce. Tož takto vznikla Lemuriana.

Je, jako ostatně všichni ostatní Lemuriané, (sakra, jak to napsat) něco jako lemuročlověk (někdy vložím kresbu). Má poměrně dlouhý vlasy (asi po lopatky), který maj barvu lískovýho oříšku. Je to ostatně dosti divné, protože čistkrevní Lemuriani jsou černovlasí. Oči má takový celkem velký a duhovku má tmavě fialovou (což v Lemurii není nijak zvláštní, obvyklá barva očí je žlutá, oranžová a fialová). A má (POZOR) inteligentní pohled (to dokáže vyrobit málokdo). Často nosí fialový nebo batikovaný letní šaty (ono na Lemurii se nedá nosit nic jinýho, když je to pomalu na rovníku).

No, ono by to o ní zatím mohlo stačit. Příště napíšu víc, jen splaším (= nakreslím) nějakej portrét.

Tímto se mi prostě chtělo kváknouti jen toliko: Blackie už nebude, nastoupila nová éra (lemuriánská :) )

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14