Menší nesmyslná povídečka

To jsem takhle v angličtině ventilovala na papír svoje nápady a když jsem se na to doma koukla, přidala jsem k tomu pár slov a hodila to do nějakého formátu - hle, byla z toho povídka.

J to taková blbinka, takový NESMYSL (ono mi to smysl ani dávat původně nemělo, i když...). Vlastně je to spíš blbost, než nesmysl, ale... co to tu kecám. Je tam od každýho trochu.

Je tam taky pěkný popis toho, co se děje v naší třídě... :D




Když toho školního roku na Avencastu začínaly kurzy nekromancie, bylo nechutně parné září. Po skončení sedmé hodiny se studenti "prvák - třeťák" zběsilým zdrháním rozutekli na školních pozemcích za cílem užít si teplíčka a sluníčka, kterého neměli z léta dost. Tedy, ne všichni. Asi 6 druháků a 10 třeťáků, včetně Vědmy, zůstalo v učebně nekromancie.

Od začátku hodiny uplynulo už 10 minut a učitelka nikde. Vědma nemohla pochopit, jak to ostatní dělají, že pořád zachovávají tzv. "Stav Kýpkálm*". V její bývalé škole, či přesněji třídě, by touto dobou už dávno vypuklo téměř anarchistické povstání. A tady?

Vzduchem nelétaly žádné židle, kousky křídy, svačiny a použité kapesníky. Žádné řvaní, běhání po lavicích a neúspěchy při svlékání souseda/ky.

Zdejší studenti nedělali žádnou z těchto věcí - oni se připravovali na další den! Vědma chytala tendence ukousat se nudou. Kvůli opravdu neúnosné náladě si vyčarovala malou energetickou kuličku a začala si s ní pinkat. Zpočátku to byla zábava, ale za chvíli ji to přestalo bavit. Tudíž mrskla kuličkou po někom pár lavic před ní.

Zasažený nejprve nechápal, o co se jedná. Když ale zjistil, co ho to trefilo, zapojil se do hry. Za několik okamžiků si za hlasitého smíchu a řvaní házelo kuličkou veškeré osazenstvo učebny. A když pak někoho dalšího napadlo přidat do hry víc kuliček, byl tento návrh přijat velmi vřele. Po tomto rozhodnutí se atmosféra v učebně nekromancie velmi rychle přiblížila atmosféře hokejového zápasu.

Vědma - jakmile uhnula několika fireballům, přidaným v záměru hru trochu oživit - se začla smát. Připadala si jako ve své staré škole.
Studenti byli tak zabráni do hry, až si ani nevšimli, že někdo otevřel dveře.
Učitelka slečna Lasseyová kvůli jistému… ehm… trochu nestíhala. Řekla sice tomu… chlapovi… že jí vyučování začíná ve tři, ale on byl v tom, co dělal, TAK SKVĚLÝ, že to nešlo odmítnout. Jenže když zjistila, jaké má kvůli tomu zpoždění, už to tak skvělé nebylo. Doslova vystřelila z kabinetu a za běhu si ještě zavazovala korzet, což bylo první, co jí v tom fofru přišlo do rukou.

Trochu zadýchaná - její kabinet se nacházel překvapivě na druhém konci školy - rozrazila dveře od učebny a nadechla se, aby řekla něco po způsobu: "Sednout!" V tu chvíli ji ale trefila okolo letící kulička mezi oči.

Chvilku si nechápavě mnula místo, kam ji kulička trefila a na zmíněnou věcičku zírala podobně nechápavě. Pak si povzdechla - takovým tím vzdychem dlouholetého pedagoga, který už leccos zažil - a luskla prsty. Po této akcičce zmizely všechny kuličky a firebally.

"Sednout! Vy prázdné, duté, zbytečné bytosti…" zařvala ještě pro efekt. Tuhle hlášku převzala od svého známého, elfího prince Nuady.
Studenti se okamžitě vrátili do svých lavic a nikdo, dokonce ani naše osoba rozvracečská obecná - známá též jako Vědma - se neodvážil vydat ani hlásku. 

"Výborně," řekla si slečna Lasseyová spokojeně, zamnula si ruce a promluvila znovu: "Tak, čím začneme…"
Když se Vědma po skončení hodiny, která byla nakonec i docela vtipná, odploužila na pokoj, našla tam jen Mariku. Ta zarytě odmítala jít s Lunou ven, neboť se nechtěla ani centimetrem čtverečním své kůže vystavit slunci. Když zahlédla kamarádku-budoucí nekromancerku, ožila.

"Tak co, jak dopadla nekromancie?" chtěla vědět. "Byla tam sranda?"

"Ani ne, spíš nuda…" odpověděla Vědma a plácla sebou na Luninu postel.
Nutno ještě podotknout, že od té doby se silně rozmohly turnaje v házení energetickou kuličkou…



*"Kýpkálm" = Keep calm = zachovat klid

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14